Evelvas

Evelvas

środa, 14 marca 2012

Balerinki-Meliski


Mój najnowszy nabytek :D

Uwielbiam te buty! W dokładnie takim samym modelu, tylko w innych kolorkach, przelatałam całe poprzednie lato. Są baaaardzo wygodne; od samego początku noszone oczywiście na gołą stopę, nie zrobiły mi ani razu krzywdy. Czego się obawiałam...
W ogóle zastanawiałam się długo-kupić czy nie kupić? Zapowiadały się tak sobie. Miałyam obawy, czy to się zaraz nie rozleci, jak noga przy wyższych temperaturach zachowa się w tej gumie itd. Bezpodstawnie!
Okazały się super!





Dlatego w tym roku jestem w nie wyposażona już w marcu :D

Pompon miał być "trochę" innego koloru... Coś chyba z różowym...? Tak mówiło zdjęcie na aukcji.
Ale ktoś postanowił dodać im uroku i przytwierdził niebiesko-pomarańczowy, pasujący jak drzwi w lesie do buta koloru taupe... ;)) Ale, jak już wspomniałam, ogólnie je uwielbiam, więc zostają ze mną! Do czegoś będą zmuszone się dopasować :))

Oto wersja z minionego lata. Nadal będzie przydatna, gdyż bucikom nic złego się nie stało.


Dostępne: Allegro
Cena: ok. 40 zł (wersja kremowa: 30 zł)

Kiedy będzie lato...? :((
Albo chociaż porządna wiosna...?  Pozdrawiam!

evelvas

13 komentarzy:

  1. też mam meliski :) takie białe z różową kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie też mam ochotę na coś biało-rózowego! :))

      Usuń
  2. Ja mam meliski rózowe z czarnym serduszkiem i rownież je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest ta wersja z odkrytymi lekko palcami? Myślę o nich, dla odmiany ;)) Czyli na stopie fajnie wyglądają?

      Usuń
  3. Nie obcierają? Melliski są przepiękne ale mam straszną skłonność do obtarć i boję się że przez tą gumę nogi mi się spocą i obetrą mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie te same obawy-nic takiego się nie stało, nawet na początku, z tym, że normalnie noszę rozm. 39, a z nich mam 40. Idealne! Polecam! pozdr :))

      Usuń
  4. Ja mam czarne sandałki gumowe, są świetne i teraz kupuję balerinki. Mam ochotę na jakieś z kokardką. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zwykły, gumowy bucik, a tyle radości! ;)) Te z kokardką są bardzo słodkie i oryginalne.

      Usuń
  5. A ja się boję gumowych bucików :)
    Ale pompon jest świetny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, oj tam! Nie ma czego się bać! Trzeba spróbować, bo warto. Ale z drugiej strony, bez sensu się zmuszać ;)) Są fajne i wygodne, ale decyzja należy do Ciebie! :)) pozdr

      Usuń
  6. Uwielbiam balerinki! W roznych odmianach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię! Nie wiem, co te buty takiego w sobie mają? :))pozdr

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...